Zondag 25mei Camino volbracht - Reisverslag uit Pamplona, Spanje van Aad Berg - WaarBenJij.nu Zondag 25mei Camino volbracht - Reisverslag uit Pamplona, Spanje van Aad Berg - WaarBenJij.nu

Zondag 25mei Camino volbracht

Blijf op de hoogte en volg Aad

27 Mei 2014 | Spanje, Pamplona

Het was prachtig om zondag de 25e Santiago binnen te lopen. wat een prachtige gebouwen,/ Cathedraal. Het was heel emotioneel. Zo'n Camino doet wel wat met je. Na al die ontberingen heerlijk een hotel genomen. In centrum heerlijk wezen eten en snacken met de nodige wijntjes. Dat had ik wel verdiend. De volgende dag met de trein naar PamplonA om mijn achtergelaten spulletjes op te halen. Ik had heerlijk om 8.00 uur langs heerlijk tot jezelf te kunnen komen.Vandaag 27 mei ga ik met de trein naar Barcelona, slechts 4 uur. En dan morgenmiddaf naar huis vliegen. Ik was blij om uiteindelijk in Santiago aan te komen, maar vond het zo jammer dat het er op zat. Thuis horen jullie wel meer. groeten Aad

• 27 Mei 2014 - 09:07

Henk Smits:

Dag Aad,

mede namens Monique hartstikke proficiat! Dankjewel voor alle leesplezier.
    HeMo

• 27 Mei 2014 - 09:55

Carla Beumer:

Geweldig Aad, van harte proficiat Knap stukje werk dat je de Camino zo snel en zonder blessures hebt gelopen. Nu heerlijk uitrusten.......
    We horen snel van je.
    Hartelijke groet,
    Fred en Carla

• 27 Mei 2014 - 11:11

Ruud & Jose:

Aad, proficiat met het volbrengen van de tocht! Petje af.
    Nu lekker even uitrusten en alle belevenissen rustig verwerken.
    Tot ziens!

• 27 Mei 2014 - 11:46

Ineke En Otto Gerits:

Gefeliciteerd! Je bent een echte Roadrunner gebleken! Wat leuk dat je schrijft dat je die wijntjes verdiend hebt nu je de tocht volbracht hebt. Maar..... wat zagen we dan op al die foto's onderweg???? :) Het is je van harte gegund. Finisterra heb je uiteindelijk niet gedaan, we horen nog wel waarom niet want je was het toch van plan?

tot gauw en "op je gezondheid en een behouden thuiskomst"!

• 27 Mei 2014 - 11:48

Gerrie En Gerard:

Super prestatie! Petjes af.
    Zijn benieuwd te horen wat het dan uiteindelijk met je heeft gedaan.
    Je hebt vast heel veel te vertellen.
    En nu snel naar huis! Dat samen met Lucia door de Spaanse wijngebieden reizen komt er vast nog wel een keer van!
    Tot ziens

• 30 Mei 2014 - 23:44

Riet:

Hallo Aad,

Hier even een berichtje van ons vanuit Schotland. Gefeliciteerd Aad, wat een prestatie
    om de Camino in zo'n korte tijd te lopen.
    Je hebt een mooie tijd gehad daar en vast veel verhalen te vertellen, daar kijken we naar uit.

Morgen vliegen wij weer naar Amsterdam, dan zit het er voor ons ook weer op.
    We zien elkaar binnenkort weer ( proeverij 7 juni).
    Groetjes van ons, ook aan Lucia.

Donné en Riet.