Hoe kun je onze expeditie Noordkaap volgen? - Reisverslag uit Gaanderen, Nederland van Aad Berg - WaarBenJij.nu Hoe kun je onze expeditie Noordkaap volgen? - Reisverslag uit Gaanderen, Nederland van Aad Berg - WaarBenJij.nu

Hoe kun je onze expeditie Noordkaap volgen?

Door: Aad & Merel van den Berg

Blijf op de hoogte en volg Aad

28 Januari 2016 | Nederland, Gaanderen

Zondag 31 januari beginnen we aan onze "expeditie Noordkaap". In 8 dagen zullen we 8000 km. afleggen. Het wordt een tocht naar bijna het noordelijkste puntje van Europa, de Noordkaap.

Merel & Aad willen het avontuur iets extra’s meegeven door te rijden voor een goed doel, nl. het kindertehuis "Home of Hope 4all" in Sri Lanka, waar een nicht van Lucia, José van Nunspeet, zich al jaren niet aflatend voor inzet.
U kunt uw donatie doen via een speciaal geopend rekeningnummer NL43RABO0307989704 tnv. Home of Hope 4all. Alle kleintjes helpen voor deze hulpbehoevende kleintjes!

Bij de start is zullen er in een grote hal van Roemaat Transport tal van gratis activiteiten zijn voor de uitzwaaiers. Zoalseen rijsimulator, mini-quadbaan, schminken, springkussen, ijssculpturen, een klimwand en demonstraties door deBrandweer. Daarnaast zullen er rendieren rondlopen, mooie oldtimers en een heuse rally wagende zien. Voor een ieder is er gratis koffie, thee, chocolademelk en meer...

Vanaf 11.00 uur kunnen de uitzwaaiers en geïnteresseerden de hal bezoeken waar alle deelnemers met hun opgepimpte auto opgesteld staan. Om 12.00 uur zullen we aan onze tocht beginnen.

Lokatie: Roemaat Transport
Albert Schweizerstraat 19
7131PG Lichtenvoorde
(GPS coordinaten: N 51.99624, O 6.58887)

Hoe kunnen jullie ons volgen? We zullen regelmatig een verhaal schrijven op "Waarbenjij.nu" en op "https://www.facebook.com/DeWijnhoeve1".

Op de website www.expeditie-noordkaap.nl komt een "groene knop" waardoor u kunt zien waar de team's rijden. Ook via: http://volg.expeditie-noordkaap.nl te volgen.

KOMT ALLEN ZONDAG 31 JANUARI NAAR LICHTENVOORDE.

• 30 Januari 2016 - 15:07

Beste Merel en Aad,
    Morgen is het zover. We kunnen jullie helaas niet uitzwaaien. Dat we doen dan hierbij virtueel.
    Wij wensen dat jullie: uitgerust aan de start verschijnen (dus vanavond vroeg naar bed en zet je telefoon maar alvast uit); vol getankt zijn (vervelend, wanneer jullie daardoor al vroeg zou stranden); geen afstekertjes nemen (diskwalificatie!); broodjes voor onderweg hebben; geen advies van de concurrentie opvolgen (niet te vertrouwen); genieten van de spanning maar ook van de omgeving; onze posterfoto ijsvrij houden (desnoods er tegen plassen); als je moet plassen, niet te lang buitengaats blijft (men zegt dat het daar ijs en ijskoud is); een hoge eindklassering (om je vrienden onder de ogen te durven komen); veilige aankomst bij de Noordkaap en daarna weer hetzelfde in omgekeerde richting.

Aad/Merel ik ben benieuwd naar jullie verslagen onderweg

Goede reis en behouden thuiskomst, Ruud en José

• 31 Januari 2016 - 23:09

Rineke Trompert:

Hallo Merel en Aad,
    we kunnen jullie goed volgen en zien dat je Warschau al gepasseerd bent. Jullie gaan dus waarschijnlijk via de Baltische Staten. Ben benieuwd waar jullie de eerste nacht slapen.
    Gaat het goed? Hebben jullie goed zicht en redelijk weer? Sterkte en rijd voorzichtig.
    Groeten van Rein en Rineke

• 01 Februari 2016 - 13:40

Boukje En Rinke:

Hi aad en merel,
    we hebben genoten in Lichtenvoorde van het feest rondom jullie vertrek. De auto zag er zeer professioneel uit en ik kreeg behoorlijk kippenvel bij jullie vertrek. Een groot feest. Goede reis en geniet vooral. We zijn weer benieuwd naar jullie avonturen.

Liefs Boukje en rinke en de meiden.

• 02 Februari 2016 - 08:59

Rineke En Rein:

Hallo Merel en Aad,
    We weten niet of jullie dit lezen, ik heb me aangemeld, maar krijg op deze site geen berichten door. Maar we willen jullie laten weten dat we via expeditie noordkaap.nl jullie route volgen en ook de berichten die bij de teams zijn geplaatst.
    Wat zijn jullie al ver gekomen!! En dat met een hele nacht doorrijden. Brrr. Maar zo te zien hebben jullie een lekker maaltje gekregen gisteren en hopelijk goed kunnen slapen. Want nu begint het moeilijke stuk over sneeuw en ijs.
    Veel succes en wees voorzichtig. We volgen jullie zo goed mogelijk.
    Liefs, Rein en Rineke

• 02 Februari 2016 - 11:09

Ruud:

Even tanken breekt zich gelijk op. "Iedereen kan bakken" is jullie zojuist voorbij gereden.
    Balen!

• 02 Februari 2016 - 11:43

Ruud:

Aad in Kirkenes staan nog wat fietsen voor weinig. Leuke handel!

• 02 Februari 2016 - 14:18

Fernande:

Hallo vrienden in Verweggistan! We volgen jullie op de voet, liever gezegd op de autoband.
    Spannend allemaal. Ik vind dat jullie het heel goed doen! Het gaat niet om het winnen, maar om het meedoen, maar jou kennende Aad....
    Heel veel plezier nog en een beetje geluk, dan komt alles goed!
    Lieve groet,
    Fernande & Paul