zat. 29 mei vanuit Pedrouzo - Reisverslag uit Pedrouzo, Spanje van Aad Berg - WaarBenJij.nu zat. 29 mei vanuit Pedrouzo - Reisverslag uit Pedrouzo, Spanje van Aad Berg - WaarBenJij.nu

zat. 29 mei vanuit Pedrouzo

Blijf op de hoogte en volg Aad

24 Mei 2014 | Spanje, Pedrouzo

Vandaag 34 km gelopen. Giststeren in Melide natuurlijk Pulpo ( inktvis) vegeten. Nog één dag en ik Santiago de Compostella bereikt. ( nog 20km lopen) Met "enorme" gemengde gevoelens.ik ben blij dat ik er dan ben en vind het zo jammer dat ik dit alles moet gaan missen. Het valt niet direct te beschrijven. ( of toch wel). Ik zit nu in een café met Franse Canadesen tussen heel veel Spanjaarden naar de europa cup te kijken tussen 2 Spaanse clubs.de ene groep huilt en de andere juicht. Prachtig. Vanwege deze wedstrijd gaat de Albergue ipv 22.00 om 23.00 uur dicht. Het wordt morgen een emotionele dag denk ik. Hoe verder de komende dagen weet ik nog niet. Zoals de gehele camini, ik leef bij de dag. Tot horens/schrijfs,/ziens. Aad

• 25 Mei 2014 - 11:23

Rineke:

Hallo Aad,
    We kunnen ons voorstellen dat je met gemengde gevoelens straks afscheid moet nemen van deze onderneming . Maar je hebt het toch maar gedaan en gehaald. Nu eerst het wierookvat door de kerk zien slingeren. Lijkt me ook een prachtige ervaring. Geniet nog maar van deze laatste dagen, je hebt toch geen haast om direct terug te komen, je had tenslotte langer gepland.
    Groet, Rein en Rineke

• 25 Mei 2014 - 14:24

Jeannette:

Ha Aad,

Nou je hebt het dan toch (bijna) gefikst, fantastisch hoor, ik doe het je niet na !
    En ik begrijp goed dat het strakjes best moeilijk zal zijn om weer naar de "bewoonde wereld" terug te moeten keren.
    Maar wat Rineke en Rein ook al schreven: wat let je om er nog een paar daagjes aan te plakken om wat te acclimatiseren, want je hebt er zoveel sneller over gedaan dan gepland.
    Van de andere kant is het natuurlijk ook wel weer heel leuk om terug te komen en al je verhalen en ervaringen te kunnen gaan vertellen aan iedereen.

Nou ik hoor wel hoe je laatste dag/dagen zullen zijn.
    Ik wens je in ieder geval nog een heel fijne en gezellige laatste wandeldag en dat je er nog maar even heel erg van mag genieten.

En dan tot gauw maar weer in Gaanderen ! (toch ook wel weer fijn thuis te komen nietwaar !)

Groetjes, Jeannette

• 25 Mei 2014 - 17:59

Carla Beumer:

Hoi Aad,

Als het goed is, heb je het er nu opzitten Althans ben je nu in Santiago aangekomen. Ben benieuwd hoe dat was. Je zult best wel een traantje hebben gelaten, maar dat mag ook. Ga je morgen meteen verder naar Finistere of las je misschien een (paar) dag(en) rust in? Zijn Lucia en Merel inmiddels ook daar? Zal wel een emotioneel weerzien worden.Wij vinden het een hele prestatie van jou. Nu de laatste twee etappes nog en dan zit het er echt op. Vooral nog een paar fijne dagen gewenst van ons .
    Hartelijke groet,
    Carla

• 26 Mei 2014 - 15:54

Caminofrans:

Hola pelegrino Aad,
    Met veel belangstelling heb ik je tocht gevolgt! Je hebt wel genoten merk ik aan je verhalen. Ik wil je bedanken hiervoor!
    Gegroet van een zeer ervaren pelgrim op de Primitievo.
    Buon Camino
    Caminofrans